Faktoria

Serwis przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Czy masz ukończone 18 lat? Strona dostępna jest tylko dla użytkowników pełnoletnich.
© 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone przez Faktoria Win a la Carte
Faktoria
Grzaniec 1 Grzaniec 2 Grzaniec 3

Zaskocz swoich gości sezonową ofertą.

Faktoria Win à la carte to pierwszy kompleksowy program wspierający restauratorów w sprzedaży wina.

splash-11 splash-12 splash-13 splash-14

Nasz program powstał jako odpowiedź na potrzeby właścicieli restauracji, którzy dbają o swój biznes i chcą skutecznie sprzedawać wino klientom. Skąd wziął się nasz pomysł? Obserwowaliśmy, jak w Polsce wygląda kategoria wina w restauracjach i w czym moglibyśmy pomóc. Najpierw przeanalizowaliśmy rynek HoReCa i przebadaliśmy potrzeby konsumenckie. Zweryfikowaliśmy ofertę win w różnych lokalach, przyjrzeliśmy się temu, jak jest ono sprzedawane i czy klienci chętnie po nie sięgają.

Wyjście do restauracji, by zjeść i napić się dobrego wina powinno być przyjemnością, a nie sprawdzianem wiedzy.

Zauważyliśmy, że właściciele restauracji często mieli problem ze skuteczną sprzedażą wina swoim gościom. Wino rzadko było promowane, zwykle stosowano dla niego osobne menu, a kelnerzy nie do końca potrafili opowiedzieć o konkretnych pozycjach, nie mówiąc już o zachęceniu klientów do zakupu. Z kolei goście wydawali się zestresowani takimi sytuacjami – przecież wyjście do restauracji, by zjeść i napić się dobrego wina powinno być przyjemnością, a nie sprawdzianem wiedzy.

faktoria

Po wino sięga już 45% Polaków, rośnie liczba lokali z koncesją na alkohol i otwartość Polaków na nowe doznania smakowe.

Jednocześnie wiedzieliśmy, że Polacy są ciekawi wina! Ten rynek przeżywa u nas dynamiczny wzrost – po wino sięga już 45% Polaków, rośnie liczba lokali z koncesją na alkohol, tak samo jak rośnie otwartość Polaków na nowe doznania smakowe. Jeździmy na zagraniczne podróże, przywozimy kulinarne zwyczaje kultur, dla których wino jest elementem posiłku i wspólnego spędzania czasu z bliskimi, interesujemy się sztuką kulinarną – oglądamy programy o gotowaniu, testujemy nowe smaki, produkty i potrawy, lubimy odwiedzać nowe lokale… Oczywiście dopóki jest to dla nas czystą przyjemnością. Chcieliśmy pomóc właścicielom restauracji wyjść naprzeciw tym nowym oczekiwaniom i ułatwić zakup wina ich gościom. Pomysły wprowadziliśmy w życie i tak powstał program Faktoria Win à la carte.

Nasz koncept

nasz koncept

Faktoria Win à la carte to kompleksowe wsparcie w sprzedaży wina: w doborze do potraw, czyli wine pairingu, w zakresie sprzedaży oraz standardów obsługi. Dzięki Faktorii Win à la carte zakup wina staje się prawdziwą przyjemnością dla gości, więc ci czując się swobodniej i pewniej, chętniej decydują się na jego wybór. Finalnie, dzięki naszym rozwiązaniom, klienci lepiej oceniają całą wizytę w restauracji!

Zapewniamy wsparcie nie tylko w doborze wina do potraw, ale również w zakresie jego sprzedaży oraz standardów obsługi.

Dlaczego wybór wina jest wyzwaniem dla gości restauracji?

  • Brak wystarczającej wiedzy i pomocy ze strony personelu.
  • Osobna karta dla wina i potraw.
  • Zakłopotanie klienta przy wyborze wina, którego nie zna.
  • Niewłaściwa ekspozycja wina w lokalu.
  • Obsługa nie promuje win z oferty.
wybor to problem

Jakie wsparcie dla restauratorów zapewnia Faktoria Win à la carte?

Przygotowujemy indywidualną ofertę win dla każdej restauracji

Uczymy sztuki wine pairingu, dobieramy wino do produktów z menu

Ułatwiamy dobór wina klientom

Organizujemy szkolenia personelu lokali gastronomicznych

Oferujemy zestaw narzędzi POS ułatwiających sprzedaż

top middle bottom

Indywidualne podejście, najlepsze wina

Dzięki kolekcji ponad 300 win od najlepszych producentów dopasujemy odpowiednią butelkę do każdej pozycji w Twojej karcie menu.

Ofertę Faktorii Win à la carte dopasowaliśmy do wszystkich rodzajów kuchni, a każdą restaurację traktujemy indywidualnie. Z kolekcji ponad trzystu wyjątkowych win nasz sommelier dobierze odpowiednią butelkę do każdej pozycji z Twojego menu.

Profesjonalny wine pairing to klucz do sukcesu. W naszym portfolio znajdują się butelki od najlepszych producentów win na świecie, takich jak Kressmann, Frescobaldi, Codorniu, Casal Garcia, Canepa i Elena Walch. Twoi klienci z pewnością zapamiętają wspaniałe wina i połączenia smaków, jakie poznają w Twoim lokalu!

indywidualne podejscie

Zadbamy o oprawę sprzyjającą zamawianiu wina

Dzięki doświadczeniu w branży wiemy, co jest potrzebne w restauracji do skutecznej sprzedaży wina. Oprócz wine pairingu prowadzimy profesjonalne szkolenia dla obsługi, dzięki którym będą mogli z łatwością pomóc klientom w wyborze najlepszej butelki do posiłku. Przekonasz się, że świadomi goście kupują droższe wino. Jeśli kelner potrafi opowiedzieć o nim w przystępny sposób i podkreślić zalety, klienci łatwiej podejmą decyzję popartą ekspercką wiedzą. Proponujemy także wsparcie w wyróżnieniu wina w restauracji: dedykowane promocje, materiały reklamowe czy szkło i coolery do podawania. Nasze metody działają, o czym przekonali się już nasi partnerzy. Wprowadzenie kompleksowego programu sprzedażowego na czele z wine pairingiem zapewnia restauratorom natychmiastowy wzrost dochodów ze sprzedaży wina, nawet do 50%!

Wine pairing – z czym to się pije?

indywidualne podejscie

Wine pairing przynosi efekty tuż po wprowadzeniu do menu!

Wine pairing to profesjonalny dobór wina do potraw, pozwalający podkreślić to, co najlepsze zarówno w jedzeniu, jak i wybranej butelce. Odpowiednie połączenia wzbogacają charakter dania i pomogą Twoim klientom wychwycić smakowe niuanse. Dlatego wine pairing polecamy wszystkim naszym partnerom. Obecnie współpracujemy z ponad 700 restauracjami w całej Polsce. Szerokie portfolio i funkcjonalne narzędzia Faktorii Win à la carte szyte na miarę pomogą skutecznie zwiększyć sprzedaż wina również w Twojej restauracji.

oferta

Chcesz zwiększyć sprzedaż wina w swoim lokalu?

Jesteś zainteresowany projektem Faktorii Win à la carte? Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

WYŚLIJ DO NAS MAILA
Do góry